Jedyny sposób, by odkryć granice możliwości, to przekroczyć je i sięgnąć po niemożliwe.

sobota, 6 sierpnia 2011

TROCHĘ PSYCHOLOGII

Ostatnio byłam na wieczornym spotkaniu u swoich znajomych. Wieczór przebiegał spokojnie i bardzo miło do czasu, aż miedzy znajomymi nie doszło do "spięcia" ...przez resztę wieczoru prawili sobie złośliwości i prześcigali w zwróceniu na siebie uwagi. Wobec powyższego doszłam do pewnych refleksji oraz chciałabym się podzielić bardzo ciekawym artykułem Jak niezaspokajanie emocjonalne w dzieciństwie wpływa na psychikę doroslego człowieka?

3 komentarze:

  1. Również serdecznie pozdrawiam psychologa z nad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, :)
    Bardzo miło mi się zrobiło, gdy zauważyłam, że polecasz forum BytZbiorowy.pl
    Poczytałam Twojego bloga i jest on bardzo interesujące. Zastanawiam się, czy nie chciałabys publikować swoich postów także na forum?
    jesli jesteś zainteresowana to prosze o kontak na byt.zbiorowy@gmail.com
    Pozdrawiam
    Deirdre

    OdpowiedzUsuń