Jedyny sposób, by odkryć granice możliwości, to przekroczyć je i sięgnąć po niemożliwe.

wtorek, 24 maja 2011

PIERWSZA TALIA


TAROT MAROON - zakochałam się w tej bajecznej tali od pierwszego „wejrzenia”. Urzekł mnie magiczny świat, który poruszył od razu moją wyobraźnie. Co prawda nasze wspólne początki nie były łatwe, gdyż nie znałam podstawowej symboliki kart tarota. Obecnie pracuje nam się idealnie, ale nie jest moją jedyną talią. Kolekcja oraz lista z nazwami nowych tali w moim zeszycie ciągle się powiększ o nowe pozycje.

3 komentarze:

  1. Ciekawe talie tu prezentujesz - piękne, tajemnicze i troszkę mroczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie najbardziej do mnie przemawiają :) na jesieni ma wyjść książka do tali maroona. Pozdrawaiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudownie ciepłe i tak wiele mówiące. Ja też zaczęłam poznawanie tajników Tarota właśnie od tej talii. Pracuję z nią od trzech lat i ciągle mnie zachwycają. Cały czas jestem im wierna. Obecnie poszukuję książki do nich. Chętnie skonfrontowałabym swój odbiór tych kart ze słowem pisanym.
    Pozdrawiam wszystkich zaczarowanych :)
    kama

    OdpowiedzUsuń