Jedyny sposób, by odkryć granice możliwości, to przekroczyć je i sięgnąć po niemożliwe.

wtorek, 31 maja 2011

RYDWAN


Siedzę w pracy, a pogoda za oknem bezlitośnie przypomina, w jaki sposób najchętniej spędziłabym czas. Ostatnio mój wewnętrzny głos nieustannie szepcze bym wyruszyła w podróż. Podróż zwaną życiem. Najwidoczniej za długo ostatnio „stałam” w miejscu, czas wyruszyć naprzód. Dlatego muszę Wam kogoś przedstawić... Motocykle to pasja i styl życia mojego mężczyzny. Nie musiał mnie nawet przez chwile do niej przekonywać. Ten czarny diabeł od razu podbił moje serce.
Rydwan sugeruje, że jesteśmy gotowi wyruszyć w podróż, zmagać się z nieznanym i zdecydowanie przeć do sukcesu. Mamy moralne prawo i moc, aby podjąć wyzwania jakie czekają Nas w tej "podróży". Oznacza zdecydowaną wolę działania w kierunku osiągnięcia wyznaczonych i podjętych celów. Zdobywając doświadczenie, umiemy przystosować się do każdej sytuacji, nie boimy się konfrontacji z tym co nieznane.
Karta oznacza, iż zakończyliśmy pierwszy etap zdobywania doświadczeń w świecie, który Nas otacza, zdobyliśmy pewność siebie i zdecydowani jesteśmy stawić czoła w walce o swoją przyszłość. Pokonaliśmy swoje Lęki i możemy zdobyć lepszą pozycję dla siebie. Mamy do tego pełne prawo, lecz to co teraz zdobędziemy i jak to zrobimy będzie miało wpływ na to co Nas czeka w przyszłości. Rydwan to przepustka do nowego życia, czas jednak nie stoi w miejscu i nie mamy go za wiele. Wykorzystajmy go dla siebie jak najlepiej. Karty sąsiednie i ich znaczenie położenia w rozkładzie mogą wskazać Nam drogę lub cel.
Los Arcanos

1 komentarz:

  1. Gdyby spadł mi taki z nieba też bym lubiła ^^
    Aczkolwiek my wolimy naturalniejsze "rydwany" jak konie i rowery ^^ [ale drogi sport, więc Rycerz miał 1 jazdę, ja dużo więcej w swoim życiu, ale nie zanosi się na zmiany]...
    Może uzbieramy więc na rower? :]

    OdpowiedzUsuń